vendredi 14 janvier 2011

Boig per tu

Boig per tu

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat, boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.


EXERCICIS

1) cOPIA TOTS ELS VERBS I ESCRIU EL SEU INFINITIU
REORDA: els infinitius acaben en -ar, -er, -ir, -re

escric - escriure
estic - estar
passo - passar
esperant - esperar
puc- poder
estimar - estimar
estàs - estar
sé - saber
puc - poder
és - ser
veig - veure
beure- beure
siguis - ser
és - ser
perdrà - perdre
caurà - caure
quedaré - quedar
sé - saber
arribar- arribar

2) Explica què vol dir l'expressió 'boig per...' Posa exemples-
Pots fer servir el traductor de Google

DEURES

3) Escriu el PRESENT, el FUTUR SIMPLE i EL PASSAT PERIFRASTIC dels verbs:

ser, estar, voler, saber


4) Memoritza las tres primeres estrfes de la cançó

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire